Thursday 1 March 2012

Nadaljevanje projekta

Spodaj je nadaljevanje serije Project: Girlfriend, katerega bom oddal tudi za modul Fotografija in alegorija in verjetno še za naslednjega in hkrati zadnjega, ki bo nekaj v zvezi z dokumentacijo. V prvem delu, ki je bil objavljen tukaj na blogu par vrstic spodaj (je tudi na moji spletni strani http://jurekastelic.com/project_gf.html) so bili motivi še nekoliko normalni. Nadaljujem z ekstremi. Na prvi fotografiji je neke vrste oltarček, ki je hkrati tudi edina slika s hintom, da je v resnici to fikcijska serija in ne striktno realistično dokumentarna. Pri tej fotografiji mi je referenca predvsem http://lucasblalock.com/ s svojimi manipulacijami, ki pa je na tej fotografiji nekoliko manj izrazita. Vsem fotografijam je skupna obsesija, kar je pomojem vidno tudi na drugi fotografiji...v pogovoru s tutorjem, sva pogruntala, da bi moral pokazati tudi omejevanje/ujetništvo/ne najdem prave besede. V glavnem nekaj, kar bi bilo v neki povezavi z vsemi tistimi zbranimi predmeti v prvem delu serije, ki so bili kot neki muzejski artefakti, tukaj pa je nek "dragocen" portret. Zaradi tega je v okvirju, če me je kdo zastopil. Za naslednji dve sem razmišljal, kako bi pokazal, da ima ta obsesivnež tudi plane za prihodnost, ne pa da samo hrani stvari, ki si jih je nabral v preteklosti. Hvalabogu je imel cimer na obisku punco, s katero sta se afnala in delala internetne otroke s programom, ki je tukaj: http://www.morphthing.com/ in jaz sem ponesreči to videl. Potem sem prišel tudi na idejo, da najbrž ta izmišljena oseba ne bi samo obujala spomine, molila pri oltarčku in delala internetne otroke, ampak da bi hodila okoli in iskala ženske, ki so podobne tej v seriji. Tako da je bolni obsesivnež postal še bolni stalker in eno že našel. Pred vsem tem fotografiranjem sem prebral milijon stvari o morali, erotomaniji, zalezovanju, oltarjih; lotil sem se Nietzscheja in Freuda, povprašal sem tudi bivšo razredničarko Zlatko, ki uči psihologijo o takih bolnikih, pregledal vsa dela od Sophie Calle, Lucasa Blalocka, Tobjorna Rodlanda, Elada Lassryja, Richarda Princea in poguglal vse filme in serije s podobno temo. Upam, da vam je všeč.

Se vidimo 15. marca. 
LP Jure






1 comment:

Ksenija said...

Meni je všeč.